
Şimdi bir anahtar kelime seçelim.Örneğin "social bookmark" kelime öbeğini anahtar kelime olarak belirleyelim.Şimdi bu anahtar kelimemizi google anahtar kelime aracı ile analiz edeceğiz.Google'nin anahtar kelime aracına tıklıyoruz.Karşımıza çıkan sayfadan aynen resimde ki gibi giriş yapıyoruz.
Resimde görüldüğü üzere "social bookmark" anahtar kelimesini "gelişmiş seçenekler" kısmından "tüm ülkeler" olarak ve "ingilizce" dili olarak ayarladım.Anahtar kelime aracının yanında yer alan geniş,tam eşleme,öbek" seçeneklerinden yalnızca geniş butonunu işaretliyoruz.Çünkü şu anda temel seviyede niche marketing için anahtar kelime analizi yapıyoruz,anahtar kelime bulmuyoruz.Yani anahtar kelime aracında yer alan diğer tuşlar,butonlar,clickler ne işe yarıyor;amacımız bunları anlatmak değil.Ara butonuna bastıktan sonra karşımıza çıkan görüntü şöyle.
Yorum Gönder